torsdag 20 januari 2011

Upp till ytan!

Men herregud, det var inte meningen att denna blogg skulle bli så politisk. Nu måste jag simma upp till ytan och blaja om ditt och datt igen.

Hm.

Idag skiner soler. Jag ska nog ut på en prommis med en kompis. Eller så blir det träning. Ska inte väga mig idag eftersom jag känner på mig att siffran 6 inte kommer inleda min vikt. Och 7 är liksom inte min grej, den får mig så panikslagen, deppig och arg.

Har beställt mera golv så snart är hela köksgolvet härligt rutigt.

I kväll är det Antikrundan!

Nästa vecka början kursen i Hälsopsykologi, den börjar med Kognitiv psykologi. Spännande!

Jo, och så ska jag redigera min debattartikel om en viss fråga. Och ringa en chefredaktör och boka tid för intervju, allt för denna fråga som berör mig djupt.

Se där! Inte en enda gång nämnde jag ordet som börjar på V och slutar på G!

C U!

1 kommentar:

  1. Klappar händerna över inlägget nedan!
    Jävla dumfan till miljöminister.
    Å så vill jag säga tack för dina rader vännen ang Märtas sövning. Jag känner att du inte tycker jag är fånig å det är rackans så skönt. Mindre ensamt på nåt vis.
    Kram Asta

    SvaraRadera