måndag 17 januari 2011

Vill inte veta...

...hur många kalorier jag stoppade i mig i helgen.

Fredagen var helt ok med träning och sushi på kvällen. Lördagen började lite darrigt med macka till frukost och pasta till lunch. Ja, ja, jag fyller ju bara år en gång per året, så.....kom kolhydrater, KOM!

På eftermiddagen hade vi fika med kära mor. Hallonwienerbröd och pistagechokladgrejer. Mums.

Sedan en stor whisky:) Efter det till restaurangen, förrätt, huvudrätt och efterrätt, allt nersköljt med vin. Slurp!

Sedan hem....champagne och Lindts chokladkulor, (ganska många). Efter det var min födelsdag och all den söta kaloririka maten slut.
Trolleri, trollera......BORTA!


Näääää, var den inte.

I går blev det lunch på McD. MED POMMES! Ähmen, vet jag vad? Ingen promenad och sedan smörgås med ost (mycket). På kvällen så blev en ask med havets frukter (choklad, ni vet) bara öppnad som så där. Den som skulle sparas och som nu är borta. ja, eller borta, resterna är väl nu i avloppstanken!

Så en onyttig dag blev två. Någon typ av förökning med automatik.

Idag är jag tillbaka i LCHF-loppet. Har tränat och förtränger alla tankar på vitt bröd, pasta, choklad och whisky.

Nu ska jag ta mig f-n få bort de där två sista fläskiga kilona. Det ska jag!

CU!

1 kommentar:

  1. Amen det är ju sådär man gör ibland, kroppen hinner inte ens fatta vad som hände så det är lugnt ;)

    Men filmen då! Hur var filmen med det vackraste av manligt kön som traskat på denna jord! Eller jag menar, med den fantastiska skådespelaren. Såklart.

    =)

    Kram!

    SvaraRadera