torsdag 15 december 2011

Först nytta, sedan nöje!

Helst av allt vill jag arbeta med vårt sovrum. Jag drömmer mig dit! Vill, vill vill. Förebereda för tapetsering (jag beställde tapeterna i går), börja måla lite möbler och lister, kolla på gardiner och leta efter en liten Emma-fåtölj med ljust tyg + ett pelarbord. Sååå kul!

Men jag har en hel del att fixa innan jag kan/bör/får ägna mig åt sovrummet. Min Att göra lista:
  • Göra den massiva tentan på Juridikkursen, helst klar innan jul
  • Förbereda mig för seminariet i morgon där vi ska få opposition på vår fältstudie + opponera på en annan
  • Läsa kurslitteratur på kursen Utvärdering och förbereda seminariet nästa vecka
  • Börja kolla lite på hemtentan på kursen Utvärdering
  • Börja fixa med julmaten
  • Städa, städa städa och åter städa
  • Handla julklappar
  • Rota fram julgardinerna
  • Hinna träna
  • Handla julmat

Efter att dessa grejer är fixade, då....då får jag börja med sovrummet! Så....i startgroparna.....OCH IVÄG!

CIAOOO!

1 kommentar:

  1. Som sängliggandes sjuk är det bara inse att jag kommer inte hinna någonting av alla måsten innan jul - på gott och ont. Dina göra lista verkar helt enorm. Hoppas du hinner ta det lite lugnt också

    SvaraRadera