måndag 28 november 2011

Tapeten Picknick!

Min studiedisciplin har rent ut sagt varit skit den senaste månaden. Så denna vecka ska jag klara av att göra det som jag borde ha gjort. Fixa färdigt vår fältstudie på juridikkursen, göra tre inlämningsuppgifter på totalt 10-12 sidor. Läsa i kapp massor med kurslitteratur för kursen "Makt, våld och livsvillkor" för att nästa vecka kunna skriva hemtenta på den kursen.

Zzzzzz......Zzzzzzz, vår sovrumstapet!
Hm jag har bara mig själv att skylla....eller nja, det kan också gå bra att skylla på Pennys sjukdom, som gjort att jag missat några seminarier, Londonresan och att jag som vanligt är lite höstlåg. Datorn går också bra att skylla på! Genom den får jag tillgång till Facebook, bloggar, olika forum och sist men inte minst Provtapetsering på olika tapettillverkares hemsidor!
Som Duro.se! Jag tror att jag har hittad den tapet vi ska ha på en vägg i sovrummet, den bakom sängen. Den heter Picknick och kommer från Duro. På de andra väggarna ska vi ha en mycket ljus rosa!

Det är nästan bestämt, min gubbe gillar idén, och jag får därmed nästan mitt rosa sovrum.

Nu hoppas jag att jag inte ramlar in här istället för att studera idogt!

CU nästa vecka?

1 kommentar:

  1. Det tar tid att studera men när man väl sätter sig kan det var rätt roligt. Särskilt sociologi;) men man måste ju ha ett liv också!

    SvaraRadera