onsdag 30 maj 2012

Stolt som en höna!

WoHoooo! Det här är min högskola och min utbildning! Kolla här! Högsta betyg för MDH:s sociologiutbildning.

Jätteskoj för alla fina lärare och för mig som har en toppenutbildning med mig ut i arbetslivet!

På tal om arbetslivet. Jag ska på intervu på måndag! På Försäkringskassan! Tjohoooo! Jo, jag tillhör de knäppa personerna som vill jobba där eller på Arbetsförmedlingen.

Mitt stor intresse är olika insatser för att människor ska kunna komma till studier och/eller arbete! Arbetsinriktad rehabilitering!

Och nu är Baby C-uppsats ivägskickad till min handledare för sista gången. I nästa vecka får jag veta om den får gå upp till uppsatsseminarie. Ganska pirrig nästa vecka med andra ord!

I kväll är det champagne och löjrom som gäller. Jag och min älskade gubbe har varit gifta i tio år.

Hej vad det går!

1 kommentar:

  1. Hoppas jobbintervjun kommer att gå bra! Lycka till. Hoppas Baby C-uppsatsen blir godkänd med!
    Grattis till de 10 åren med. :)

    Kramar

    SvaraRadera