onsdag 5 oktober 2011

Simsalabim....

.....så blev bloggen ordentligt uppfräschad! Och utan att jag behövde röra en enda tangent själv. Ja nästan, alltså!

Det enda jag gjorde var att skicka lite info till Maria om mig själv, vilka färger jag gillar och vad som är viktigt i mitt liv. Och vips så gjorde hon denna nya superfina bloggdesign! Jack Russell, böcker, whisky, choklad och mina djur är inte helt fel för mig!

Vill du också ha en ny design på din blogg? Kolla under fliken bloggdesign här ovan så hittar du till Maria!

Tänk om det var lika lätt med min egna person! Om jag kunde skicka i väg mina önskemål på kvällen för att sedan vakna på morgonen utan slapprumpa, hänghaka, muffinsmage, skägg på överläppen och istället blicka ned på en slank och blank kropp utan leverfläckar hårstrån och annat skit.

:)

1 kommentar:

  1. Haha ja det vore något va ;)

    Sv. Ja jag hoppas de är nöjda!

    SvaraRadera