tisdag 1 november 2011

Höstfärger


Dressade för höst!
Skulle bara åka till Västerås och köpa vetegroddsolja till Penny! Men råkade slinka in på Arken Zoo också. Och eftersom det faktiskt står Visa och inte Dölj på mitt plastkort så gjorde jag det.
Kunde bara inte låta bli att köpa nya halsband till hundarna, vilka häftiga färger! Lyser upp i höstmörkret! Och de har reflexer och är tvättbara vilket är mycket bra för vardagshalsband!
Så klart jag är fin, vet jag väl!
 Nytt halsband? So what, matte?

3 kommentarer:

  1. Sv. Ja när solen är framme är det skönt ute.

    Ja jag tror det är löp på gång här, för det snosas och snosas så man blir tokig ibland.

    SvaraRadera
  2. Fina halsband!
    SV: Ja man har nog olika syn på texten som läsare. Jag är nog för skadad av forskarvärlden och källkritik. Mycket hundlitteratur bygger på luftslott,tyckande, gissningar och fördomar så jag tror att det till vis del behövs även här. Men förstår din poäng!

    SvaraRadera
  3. ja,nu när du har hurrta, så bhöver du inte köpa specifika reflexhalsband, för de har ju redan reflex :D ,vad har dina hundar för storlek på halsband? Jag har ett blått hurrta som är på tok för liiiitet åt mina :P hmm kanske är det för stort på dina.. hmm

    SvaraRadera