lördag 10 mars 2012

Hipp, hipp hurra!

Vår "lille" Lukas fyller ett år i dag! Det har vi firat med långprommis med idoltaxarna. Senare i kväll blir det Leif Mannerströms kycklingrullader exkl lök!

Tänk vad mycket som har hänt under det, snart ett år vi har haft honom. Ibland gör han mig galen, men för det mesta är han en underbart rolig och gosig hund.

Bildkavalkad!
Anknytningsprocess pågår!
Tokig i plast!
Mattes hjälpreda i köket!

Boll e bäst!
Utslagen av att växa upp!
Klick, klick!
Ex korg!
Utforskar Strömsholms kanal med Elsa!
Sork??
Ahaaa, vad ska jag säga?
Julen e kul.....men jobbig!

Så trött, men måste vara med!
Lukas ett år! Mattes snygging!

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Grattis Lukas! Du stiliga kille!

    SvaraRadera
  3. Hjälp vad mycket som hänt! Nu kommer han bara bli lugnare eller det kanske inte gäller på Jack Russel?

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte jag.... min mamma o jag satt och pratade om det i går kväll, att han inte tuggar på saker så mycket och verka rstabilare. Gissa vad han gjorde under tiden vi pratade? Jo, han rotade fram mammas cigarettpaket som låg i en djup ficka i hennes kappa som låg i hallen. Han hade tuggad bort nästan alla filter från cigaretterna. Phu! Han mår bra idag iaf. Men jo, han är lite lugnare, ha haha!

    SvaraRadera