onsdag 28 mars 2012

Hur gick det till?

Matte: Men Penny och Lukas! Hur gick det till när Bävern, som låg mitt på vardagsrumsbordet, plötsligt hamnade som ett dragkampsföremål mellan era käftar? Det är väl ingen som hoppat upp på bordet Va?

Penny:..................................la la la......
Lukas: Voffff
Matte: Jag väntar på svar!
Lukas: He he he..inte skulle väl jag......näe....absolut inte matte! Jag älskar dig mycket! Vift, vift!
Penny: Äh, jag har ingen aning, matte! Kanske den hoppade ner själv? Det är ju trots allt en bäver!
Lukas: Ha ha ha, kan bävrar hoppa, ha ha ha....ha ha...
Penny: Lukas din lilla dumskalle! Såklart bävrar kan hoppa, eller hur, fattaru?
Lukas: Åhhhhh, ja haaaaa! Du menar så! Ja visst hoppade den ner själv! Hur skulle det annars ha gått till.

Hmpf......

2 kommentarer:

  1. Självklart var det bävern som gick till attack och dina trogna vänner ville bara skydda dig från det farliga...

    SvaraRadera