lördag 17 mars 2012

Skärmshopping

Varje gång jag går in på FB så ploppar boozt.com upp i höger kanten. De säljer i stort sett alla klädmärken jag gillar, bland annat Desigual. Åhh, det är såååå svårt att inte handla något. Men än så långe har jag bara skärmshoppat.

Just nu försöker jag läsa en bok om Diskursanalys, går så där faktiskt. Lördag kväll och allt. Men gubben är lite förkyld så vi tar det lugnt med en film med Fred Astaire. Gubben älskar Fred Astaire, men jag tycker han är rätt töntig. Så osannolikt att den den där fula gubben alltid får undersköna blondiner på kroken!

I morgon kommer min kompis hit och vi ska fixa med bloggen på The Jane Austen Book Club of Sweden. Vi ska goffa scones med äkta engelsk marmelad. Mums!

På måndag börjar sista veckan med kurs på högskolan. Efter det är det uppsats som gäller. Jiiiihaaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar