onsdag 11 april 2012

Hej Helena......

.....jag heter Robin och ringer från Atlas. Jag ska inte försöka sälja på dig någonting utan vill bara bjuda dig på något!
Moi:......aaaaaaahaaaa
Robin: Det låter väl bra?
Moi: ...................................
Robin: Känner du till glukosamin, d.....
Moi (avbryter): Jag känner till det men jag behöver inte de för jag är väldigt mjuk i min kropp och mina leder....
Robin: Åhhhh........hmm...jamen vad bra......jag kanske får erbjuda dig.......ehhh....våra .....ehhhh...väldigt bra Omega 3 produ........
Moi (shit, avbryter igen): Nej tack, jag äter fisk varje dag, och grönsaker och dricker vatten och motionerar och mår jättebra, tack!
Robin: Ehhhhh.......jahaaaaa......men vad bra då.......då.....
Moi (avbryter igen guuuud ad oartiga jag är): Tack och hej leverpastej.

Usch, vad jag ljuger. Jag är inte alls mjuk i kroppen, vem är det vid 54 år? Snarare kan jag säga att jag är vig som en järnspis. Men det tror jag inte Robin skulle ha förtsått. Vaddå järnspis?

Mo ho ha ha haaaa..........

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Varför känner man skuldkänslor när man avvisar dessa säljare som vill skänka bort så fina saker! Vig som en järnspis skulle man nog kunna kalla mig också! Bra uttryck!

    SvaraRadera
  2. Haha ja man kan bli något trött på dessa telefonförsäljare! Jag har gått med i nix-telofon och nu är det nästan bara de jag är kund hos som ringer nu.

    SvaraRadera