torsdag 19 juli 2012

Blommor gör rummet

Det första jag gör då jag flyttar in i ett nytt rum är att sätta fram lite krukväxter! Så, nu när vi faktiskt, efter cirka ett halvår börja bli klara att flytta in i vårt nya sovrum, så inleder jag hela inredningen med lite växter.
Vackraste fönstret! Tapet Karlslund från Borås, lister i linoljefärg bruten med 15 % grön umbra.
Golv med vitt pigment färg Snö från Golvhuset!


Åh, helt underbart! I kväll ska vi börja flytta in lite fler möbler och kanske vi hinner få det så klart att vi sover där för första gången i natt. Fler bilder kommer!
Omplanterad trotjänare på peidestal från loppis!


Ciao!

1 kommentar:

  1. Ja den där tapeten hade vi i mitt barndomshem. :) Mina föräldrar bytte tapet, för den hade gjort sitt ansåg de. Jag hade inget & säga till om, men om jag fick säga till så skulle jag velat haft den kvar.
    Tycker den är snygg. :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Kramar Linda (din gamla klasskompis sen Uska:a klassen).

    SvaraRadera