torsdag 13 september 2012

Ingen filbunke precis

Hm...ja, helt lugn är jag inte. Inte helt prillig, men absolut ingen filbunke. No no.

I dag har jag inte kunnat koncentrera mig på mina kurser. I stället har jag tränat hårt i stil med Charlotte Kalla, så där så att jag kände blodsmak i munnen. Efter det blev jag lugn i........7 minuter!

Efter det har jag tvättat soffan och fåtöljerna vi köpte på auktion. Skrapat taklisterna till rummet vi renoverar på nedervåningen, gått med hundarna, städat köket.......
The one and only - O.P.I. nagellack!
Nu har jag just målat naglarna! O.P.I:s helt underbara färg "The thrill in Brazil". Bara för ingenting! Bara för att jag älskar färgen och blir glad av den.

Kvällens drömscenario är att jag lägger mig ganska tidigt och somnar direkt, sover hela natten och vaknar pigg och alert i morgon bitti. SÅ ATT JAG GER ETT SUPERBT INTRYCK!

Troligt scenario: Jag lägger mig ganska tidigt och sedan ligger jag där och funderar och vrider och vänder på mig till klockan 3. Sover sedan oroligt ett par timmar och vaknar som ett urskitet sviskon!

Varför säger vi så? Som ett urskitet sviskon?

Är det vanligt att just sviskon skiter ur sig?

:)


1 kommentar:

  1. Hoppas du känner att vi håller tummar och tassar för dig idag!!!

    SvaraRadera