söndag 4 november 2012

Bra känsla!

Åhh, det har varit en bra vecka!

Gubben och jag var i Stockholm på minisemester. Vi åt och hängde i baren på Erics Gondolen. Mysigt, gott och roligt. Sov på fint hotell och var på Hallwyllska museet där de ställer ut kläder från Downton Abbey. Herrejisses vad små de är, de där skådespelarna. Storlek 34 typ. Jag kanske eventuellt kan klämma ner mig i tanten Crawleys klänningar! Om jag svälter i en vecka;)

Och i torsdags ringde en arbetsgivare och ville ha mig på intervju om drygt en vecka. Nu ska jag inte säga något om var och vad det är. Men det handlar om mitt drömjobb alla kategorier och en bra spännande arbetsgivare. Som vanligt var det typ 85 sökanden till en tjänst. Suck. Och de tar ut fem till intervju. Åh, jag hoppas som vanligt, men mer denna gång. Jag menar det finns ju jobb och sedan finns det JOBBET!

Har också träffat min kloka, roliga vän A och hennes kompis. Vi satt och snackade i går till god mat och gott vin. En riktig guldkväll!

I dag har jag varit lite duktig (tapetserat och städat) men har också kollat på repriserna av Bonde söker fru (jo, jag sitter tungt på skämskudden) och Downton Abbey.

I morgon är det dags för Jönköping och kurs igen! Blir roligt att se alla kamrater där igen!

Jahapp!

Hoppas ni får en bra vecka!

CU!

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul - både med weekend och intervju!!
    Jag håller alla tummar och tår för dig!

    SvaraRadera
  2. Najs med minisemester. Och kurs. Jag ska på kurs jag med i december. Med Lundholmskan. Dressyr med inriktning unghäst... wohoooo.

    Hoppas intervjufan går bra. =D

    SvaraRadera